HEZKUNTZA AGROEKOLOGIKOA

Gaur egungo mendebaldeko gizartean, eta batez ere hiri inguruneetan, haustura nabarmena daukagu natura eta gizakiaren artean. Gizakia naturaren gainetik dagoenaren eta naturaren kontrakoa denaren sinesmena gailendu zaigu. Naturarekiko harremana sendotzeko lanean, baratza eta honen inguruan garatu daitezkeen dinamikak ezin eraginkorragoak dira. Lurraren, landareen, zuhaitzen eta klima beraren erritmoak ezagutu eta ulertzeko aukera eskaintzen digu baratzak.

Honekin batera, gure kontsumo ohituren hausnarketa egiteko helburua daukagu. Bertakoa, garaikoa eta ekologikoa den elikadura ereduak dakartzan onuren inguruko hausnarketa egiteko aprobetxatuko dugu.

Hirugarrenik, nekazal kulturaren ezagutza, balioa eta honekiko lotura sustatu nahi dugu. Hau, jaten ditugun elikagaiak, hauen jatorria eta ekoizpen eredua ezagutuz lortuko dugu.

Amaitzeko, baratzaren diseinu eta sortze parte hartzailea proposatzen da, gazteen ideia eta motibazioetan oinarrituta, espazioa beraiena senti dezaten. Prozesu honen bitartez asanbladen funtzionamenduan trebatuko gara, elkar entzute eta errespetutik abiatuta. Guzti hau genero ikuspegia erabat kontziente eginez egingo dugu, bai parte hartze prozesuan zehar erabakietan edukiko ditugun jarrerei adi egonez, baita baratzeko lan eta rol ezberdinak kontuan hartuta.

Zergatik egiten dugu?

  • Inguruarekiko eta naturarekiko harremana sendotzeko
  • Gaur egungo kontsumo eta bizimoduaren hausnarketa egiteko
  • Nekazal kultura gazteengana hurbiltzeko
  • Kolektiboan espazioak diseinatu eta zaintzeko
Zer egiten dugu?

  • Mota askotako baratzeen diseinuak
  • Jolas ekologikoak
Zein ikuspegitatik?

  • Hezkuntza Agroekologikoa
  • Ikasketak: Ingurugiro hezkuntza, Agroekologia, Eskola Agroekologia, ¬†Eskola baratzak, permakultura…